פורטל הבוגרים של ברושים
המטפלים הטובים ביותר ברפואה משלימה
דיקלה גולסה
תחומי טיפול: רפואה סינית, שיאצו, טווינה
נולדתי וגדלתי בישראל. כיום מתגוררת בלוס אנג’לס, גרושה ואימא לבן. בוגרת תואר ראשון ושני בחינוך של האוניברסיטה הפתוחה, בעלת תעודת הוראה בעברית וכן תעודת הוראה בהוראה מתקנת. בוגרת לימודים למניעת התמכרויות ולימודי אימון אישי-הוליסטי.
שוטרת סמויה לשעבר עם ותק של 15 שנות קריירה מפוארות, שמתוך שליחות ואמונה ביכולתי לחנך ולהשפיע עברתי למערכת החינוך. אני מורה לעברית ותנ”ך בתיכון יהודי בלוס אנג’לס ואני עוסקת בפיתוח הדרכה של תוכניות להוראת העברית באמצעות כלים חווייתיים. בהכשרתי אני מפענחת ציורים וגרפולוגית ומנחת הורים.
אני בעלת מרכז לימוד וייעוץ בלוס אנג’לס ובו אני מלמדת ילדים ומבוגרים עברית, מקנה להם כלים לסדר וארגון ולהתנהלות יעילה בסביבה הלימודית ומטפלת בבעיות קשב. כמו כן, אני יועצת להורים בשילוב פענוח ציורים ואבחון כתבי יד (גרפולוגיה), מסייעת במציאת החששות של הילד והמקומות שבהם הוא לא מצליח להתמיד בלימודים או במקומות שיש לו קשיים חברתיים.
דיקלה גולסה
נולדתי וגדלתי בישראל. כיום מתגוררת בלוס אנג’לס, גרושה ואימא לבן. בוגרת תואר ראשון ושני בחינוך של האוניברסיטה הפתוחה, בעלת תעודת הוראה בעברית וכן תעודת הוראה בהוראה מתקנת. בוגרת לימודים למניעת התמכרויות ולימודי אימון אישי-הוליסטי.
שוטרת סמויה לשעבר עם ותק של 15 שנות קריירה מפוארות, שמתוך שליחות ואמונה ביכולתי לחנך ולהשפיע עברתי למערכת החינוך. אני מורה לעברית ותנ”ך בתיכון יהודי בלוס אנג’לס ואני עוסקת בפיתוח הדרכה של תוכניות להוראת העברית באמצעות כלים חווייתיים. בהכשרתי אני מפענחת ציורים וגרפולוגית ומנחת הורים.
אני בעלת מרכז לימוד וייעוץ בלוס אנג’לס ובו אני מלמדת ילדים ומבוגרים עברית, מקנה להם כלים לסדר וארגון ולהתנהלות יעילה בסביבה הלימודית ומטפלת בבעיות קשב. כמו כן, אני יועצת להורים בשילוב פענוח ציורים ואבחון כתבי יד (גרפולוגיה), מסייעת במציאת החששות של הילד והמקומות שבהם הוא לא מצליח להתמיד בלימודים או במקומות שיש לו קשיים חברתיים.
מטפלת בהתמכרויות בשיטת 12 הצעדים.
קואצ’רית (מאמנת אישית) מתמחה באימון לילדים, בני נוער ומבוגרים ומשלבת קלפי מודעות.
מרצה ומנחת סדנאות העצמה והתפתחות בשילוב פענוח ציורים, גרפולוגיה וקלפי מודעות בארגונים, חדרי מורים ומעגלי נשים.
ומדריכת קורס ייחודי מסוגו בעולם: “פענוח ציורים בשילוב קלפי מודעות”, הקורס מתקיים הן במרכז שלי בלוס אנג’לס והן בזום בכל העולם.
במי אני מטפלת?
הורים, מורים, ילדים, בני נוער ומבוגרים ומכורים יהודים אמריקאים.
מתי ניתן לפנות אלי?
להורים – כדאי לפנות אליי כאשר הם לא יודעים מה עובר על הילד שלהם, בעיות בתקשורת, בעיות בלימודים וכו’. כמו כן, כאשר הם מתלבטים האם הילד שלהם מוכן לעלות לכיתה א’. אני אוכל לעזור להם ע”י הדרכה וייעוץ באמצעות פענוח ציורים ואבחון כתב היד.
לכלל היהודים האמריקאים ו/או ישראלים – כדאי לפנות אליי בנושא של הוראת השפה העברית: לימוד מיומנויות שיח, קריאה וכתיבה. לימוד בשיטת אולפן עברית להקניית השפה.
למורים – כדאי לפנות אליי כדי להעשיר את ארגז הכלים שלהם בתחום ההוראה, טיפול בבעיות קשב וריכוז של תלמידיהם, כדי ללמוד להכין מערכי שיעור בשילוב ציורים לפיתוח ועידוד הכתיבה אצל התלמידים שלהם.
לאנשי מקצוע: מאמנים/מטפלים/מנחי סדנאות כדאי לפנות אליי כדי להעשיר את ארגז הכלים שלהם וללמוד קורס מקיף ומקצועי בתחום של פענוח ציורים בשילוב קלפי מודעות. הקורס החדש והייחודי מציע מבחר כלים שניתן ליישם בעבודתם.
לכל איש/אישה הרוצים לעשות שינוי בחייהם, מרגישים תקועים ולא מצליחים להתקדם ולהגשים את החלומות שלהם. כדאי לפנות כדי לעבור תהליך אימון להעצמה ולהגשמת המטרות בחיים.
למכורים/הורים או חברים של מכורים- כדאי לפנות כדי לעבור טיפול של מניעת התמכרויות בשיטת 12 הצעדים שיכולה לסייע רבות למכור לחזור לשגרת חיים.
אילו טיפולים אני מציעה?
- שיעורים פרטיים וקבוצתיים בעברית.
- לימוד קורס ייחודי: פענוח ציורים בשילוב קלפי מודעות.
- הנחיית סדנאות העצמה בשילוב פענוח ציורים, גרפולוגיה וקלפים.
- אימון אישי להעצמה.
- ייעוץ להורים בתחום של מוכנות לכיתה א’ ובעיות של קשב וריכוז.
- טיפול בהתמכרויות.
הניסיון שצברתי:
10 שנות ניסיון בהוראה, מחנכת ורכזת מקצוע.
10 שנות ניסיון בפיתוח וניהול חומרי הדרכה קלאסיים: קורסי הכשרה לתפקיד, מערכי שיעור, תרגולים.
4 שנות ניסיון בניהול ופיתוח תכניות אזוריות למניעת פשיעה, אלימות והתמכרויות.
כושר ניהול ומנהיגות, יכולת תכנון וביצוע גבוהה, כושר ביטוי מצוין, ראייה מרחבית, יחסי אנוש טובים.
5 שנות ניסיון בטיפול במכורים בשיטת 12 הצעדים.
השכלה שרכשתי:
2011-2008: תעודות הוראה באזרחות ו’הוראה מתקנת’ + רישיון הוראה, האוניברסיטה הפתוחה.
2007-2004: תואר שני M.A בלימודי דמוקרטיה וחינוך, האוניברסיטה הפתוחה.
2001-1998: תואר ראשון B.A במדעי החברה, פסיכולוגיה וחינוך, האוניברסיטה הפתוחה.
2010-2011: לימודי אימון (קואצ’ינג) הוליסטי – מאמנת מוסמכת מלשכת המאמנים, מכללת רידמן.
2011-2013: פענוח ציורי ילדים וגרפולוגיה – מכון “שרבוטים”, רינת פלג, ת”א ומכון גרפולוגיה, טלי ירדני, ת”א.
קורסים ולימודי תעודה:
טיפול בציור אינטואיטיבי- המכון הפסיכו-קריאטיבי, ד”ר פינקי פינשטיין, ת”א
מניעת התמכרויות – סמים, אלכוהול, הימורים, מכללת בית ברל.
אסטרטגיות למידה לתלמידים לקויי למידה ו/או בעלי הפרעות קשב וריכוז בביה”ס העל יסודי, מרכז ניצן.
אני מלמדת עברית בתיכון יהודי דתי במרכז העיר לוס אנג’לס שמגיעים אליו תלמידים על הספקטרום האוטיסטי, ואני משלבת ציור בלימוד האותיות וזה מסייע גם בתרגול במוטוריקה העדינה שלהם וגם בסיוע בכתיבה שלהם. בנוסף זו חוויה ייחודית המוסיפה לשיעור.
האני מאמין שלי:
מאמינה ביכולתו של כל אדם ללמוד, להתפתח ולהגשים את עצמו בכל שלב בחייו.
פרטי התקשרות עם המטפל :
אפשרות להכניס תמונת לוגו, טלפון, מייל , כתובת קליניקה (ליד אייקון של ווייז כדי לנווט לקליניקה), אייקון של פייסבוק (שמתחבר לפייסבוק של המטפל) , אייקון של אינסטגרם
בעלת מרכז לימוד ייחודי בלוס אנג’לס, מאמנת ומנחת סדנאות וקורסים.
מוזמנים ליצור איתי קשר
052-1234567
זמינה בשעות: 10:00 – 19:00
כתובת: לוס אנג’לס
דוא”ל: diklagolasa@gmail.com